Joku yritti soittaa minulle illalla, varsin myöhään.. tuntematon numero.. en vastannut. Voin vain arvailla, tai voisin, mutten tahdo.

Yskittää ja kurkkua kaivaa.. nuha, ainainen nuha. Ja korva vaikusta tukossa. Minä.. en voi sanoa mitään fyysisestä tilastani. Se on riittävä.

Kunhan ei minun henkeni katoa nyt. Olen lähes absurdin positiivisessa mielentilassa. On erikoista miten hyvin voin silloin kun minun kuuluisi rypeä ja voivotella toden teolla.

olen väsäillyt musiikkia.. rampoja miksauksia.. opetellut. vielä se tästä. Kunhan vain en kuuroudu. Sitten kai täytyisi jatkaa maalaamista.

Eksistentiaalinen angsti.. Pah. Nuoruus ja vanhuus ja kaikki.. samaa perhanan aikaa.

Olen mennyt oman helvettini läpi. Tyhjyys on paras palkinto sellaisen jälkeen.

Koetan luovia intellektualismin ja sydämen välillä, jotain reittiä.. Olen vain ihminen. jos joku minua arvostaa tästä ylemmäs, niin se on jo ylimääräistä.

Hyvää yötä.